Lulu pages

Terkini dari alin

Wednesday, September 26, 2018

Lazada Shopathon Blogger Contest


https://www.lazada.com.my/super-shopathon-sale/

Hi semua...

Sekali lagi alin dapat jemputan melalui email dari Lazada untuk menyertai contest menarik ni. Setakat ni dah 3x join tapi tak ada rezeki lagi untuk menang. Dan, memang berharap kali ini, akan membawa tuah pada alin, hehe teringin juga nak rasa jadi pemenang. Aamin.. Lazada Shopathon Sale ini akan dibuat pada 27 September 2018. 1 hari sahaja. Jadi jangan terlepas peluang untuk menikmati diskaun sehingga 90% dari pelbagai jenama. Masa inilah kalau nak beli barang, memang berbaloi sebab dapat diskaun yang susah nak dapat kat kedai kan.. Jadi, apa sebenarnya jenama utama yang menjadi pilihan alin? Jom tengok..