Lulu Pages

Terkini dari alin

Wednesday, October 31, 2012

Boboi Boy menyerang keluarga saya....


Salam..
Sejak adik dan kakak memang suka sangat tengok Boboi boy dalam tv, dan kebetulan petronas - kedai mesra ada keluarkan karekter kartun ini, marilah kita serang petronas untuk dapatkannya.. hehe, sebaik saja encik suami beritahu mengenainya, sebab petronas dah siap awal-awal email dia, jomlah anak beranak kita singgah petronas.. Kat Tawau ada 3 petronas, dan hanya ada 1 petronas yang jual boboi boy ni..

Masa beli, kakak ada kat sekolah, so ada adik jer.. Lancar jer tangannya ambik yaya tu. bila ditanya, dia nak boboi boy ke, kan sebulan ada 2.. next month ada 2 lagi.. Dia geleng, tak nak.. ehmm, adik memang macam tu, kalau jalan kat mana-mana, selalu tanya dia, nak beli ke.. tapi dia geleng. Memadai bagi dia untuk pegang masa tu. Tapi alin memang selalu belikan walaupun dia tak nak. special baju dan mainanlah kan. Kalau nak harap dia minta, memang mimpilah.. Berbeza dengan si kakak, memang suka 'bankrup' kan mama kan..hehe

Kena beli 2 jugalah sebab untuk kakak satu. Lagipun bagus juga untuk buat koleksi. Encik suami asyik tanya pekerja petronas tu, adudu takde ke.. Minat lak dia dengan adudu kan. Kalau ada jual pun mungkin tak laku..hehe.. encik suami siap pesan, kita akan beli semua, buat koleksi.. Baik!! insya Allah..

Cuma harganya agak mahal eh.. RM20.90 (harga kat sini) untuk 1 unit.. Berat jugalah untuk 2 unit dah dekat limaploh.. Kalau jual soft toy nya lagi baguskan.. boleh buat peluk..




@ Entri terperam.. huhu...






6 comments:

Cik Farhana said...

Eh eh Boboi Boy !! hee

Ummi Hanie said...

wah comelnyee figurin boboiboy dan yaya... :)

just nk inform, kat sini ada buat clearance tshirt boboiboy original;

http://www.facebook.com/TshirtBoboiBoyOriginal/photos_albums

~LiZa IsMaiL~ said...

Kalau anak-anak sedara saya pulak, diserang upin ipin..hehe


P/S: Ingin berikan hadiah terbaik untuk si manja anda?

Unknown said...

Jual kasi sy...bole??

Unknown said...

Jual kasi sy...bole??

alin said...

Saiful Eddy, sorry tak boleh.. Anak saya suka sangat mainan ni hehe