Lulu pages

Terkini dari alin

Friday, June 10, 2016

Hotel Blueberry Inn Miri, sebuah hotel yang selesa untuk yang ingin transit sebelum ke Brunei


Salam Pembaca


Melalui entri sebelum ni 'Perkembangan projek jalan raya Pan Borneo - Perjalanan dari Kuching, Sarawak ke Tawau Sabah 1' alin ada cakap mengenai hotel tempat kami bermalam di Miri.  Untuk pengetahuan hotel ni adalah hotel yang biasa-biasa sahaja tapi memang recommended sangat buat sesiapa yang merancang untuk bermalam sebelum meneruskan perjalanan dari Miri ke Brunei atau Brunei ke Miri.






Hotel Blueberry Inn Miri ini terletak di Bandar Baru PermyJaya yang letaknya tidak jauh dari Kompleks Imigresen Sungai Tujuh Malaysia dan Brunei. Hotel ini berharga serendah bawah RM100, dan bawah hotel ni ada banyak restoran, tapi rata-rata tak halal, ada kedai runcit, 7 eleven, AVON dan kedai dobi layan diri. Dan tak jauh dari tempat ni ada pasaraya GIANT juga.Untuk info, tempahan juga boleh dibuat melalui Agoda ataupun melalui online.

Terletak ditingkat atas, anda perlu menaiki tangga yang bersebelahan dengan kedai Avon tu. Walaupun hotel ini bajet rendah, anda pasti akan terkejut dengan kebersihannya. Untuk yang memandu kereta, bolehlah meletakkan kenderaan anda di tempat parkir depan kedai tu dan jangan risau, kawasan ni memang selamat.



.


No comments: