Lulu Pages

Terkini dari alin

Tuesday, March 28, 2017

Lazada Malaysia Big Baby Fair



Hi pembaca..

Hihu, jualan hebat Lazada Birthday Sale pada 22 – 24 March 2017 baru-baru ni masih terasa lagi kemeriahannya, kini Lazada kembali buat promosi 'gila' iaitu  Lazada's Big Baby Fair yang akan bermula 29 Mac sehingga 2 April ini. Bolehlah sambung belek-belek lagi barang-barang yang ditawarkan dengan harga promosi sehingga 85% diskaun utuk barang terpilih.. Ya, alin tak silap taip, memang 85%, ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Huhu menggeletar tangan tak sabar nak scroll dan lihat mana-mana produk yang berkenan ni ekeke.. Ni kalau kat kedai tunggulah sale tengah tahun atau hujung tahun baru dapat, itupun berhimpit dengan ramai orang yang turut nak beli..



Lumrah menjadi seorang mama, membeli barangan anak dengan harga yang murah tapi berkualiti itu akan selalu menjadi keutamaan. Jadi antara jenama terkenal yang korang boleh dapatkan sepanjang kempen “Big Baby Fair” ini termasuklah Mamypoko, Anakku, Nestle, Sweet Cherry, Huggies, Fisher Price, Pediasure, Goo.N, Wyeth dan ada banyak lagi.. Masa ni lah nak jimat, nak-nak lagi kualiti produk-produk yang ditawarkan di Lazada memang terkenal dengan kualiti yang tidak perlu dipertikaikan.

Inilah satu-satunya cara paling mudah untuk membeli-belah di masa kini.Tanpa korang perlu keluar dari rumah, sudah membolehkan korang beli belah barangan bayi dengan mudah. Malah pihak Lazada memang menyediakan cara pembayaran yang mudah dan cepat. Kebanyakan barang pun ada  percuma penghantaran. Dah save banyak kos minyak kereta, penat berjalan dan memilih, malah belum tahu korang tak akan dapat semurah ini kat luar pada masa kini.


Lazada Malaysia Big Baby Fair Blogger Contest

Kepada blogger, anda juga berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. Dimana 6 orang Blogger bertuah akan berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazada Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Untuk itu, alin kena jawab 3 soalan bagi melayakkan alin join contest ini juga..

Apakah brand lampin pakai buang yang menjadi kegemaran saya untuk anak-anak? 

Anak-anak alin sudah besar sekarang, tak pakai pampers dah. Tapi masa mereka bayi alin memang sangat-sangat percayakan jenama ni. Sekarang kat kedai dah mahal, tapi suka tengok kat Lazada boleh beli bundle sampai 3-4 pak dengan harga promosi..



Apakah susu formula kegemaran saya untuk anak-anak? 

Anak-anak alin membesar dengan susu Enfa. Agak mahal harganya, namun susu jenama ini memang sesuai buat mereka. Dan kat Lazada ni ada promosi beli 3 percuma 1 ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„



1 produk dari Lazada Malaysia yang saya nak berikan pada anak-anak. 

Tiap-tiap tahun menjelang hari lahir, anak memang akan demand hadiah, dan nampaknya tahun ni sekali lagi saya akan beli kat Lazada saja..



Jangan lupa korang, Lazada Big Baby Fair Blogger Contest ini bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017  * Untuk info lanjut bolehlah ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk melayari “Lazada's Big Baby Fair” sekarang.

Dan buat rakan-rakan lain.. Tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membeli belah. Lazada's Big Baby Fair yang akan bermula 29 Mac sehingga 2 April ini dengan diskaun sehingga 85%.. Selamat membeli belah! ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž



.

2 comments:

Siti Awadah said...

selamat berjaya alin :D 1st time sis sampai sini, done follow

alin said...

Tq sis Siti Awadah :)