Lulu Pages

Terkini dari alin

Wednesday, July 25, 2012

Peningnya kepala, tengok warna..warna


Sejak beberapa hari ni sibuk surfing internet.. Blog dan facebook cari mana-mana orang perseorangan yang jual baru kurung/melayu online. yalah, sudah tentu untuk dipakai dihari raya nanti.. Dan ada antaranya yang menerima tempahan sudah mula menutup tempahan. Tak boleh..tak boleh.. Memang kecewa sangat memandangkan, ada anak umur 3 dan 9 tahun ni. Susah cari saiz. kena tempah khas. Kalau baby setakat umur bulan atau setahun tu, memang ada banyaklah yang jual.


Lepas kena tengoklah kan sedondon warna tu, mana anak, mama dan abahnya. Bila dah dapat, kena tanya saiz lagi. Dan yang paling penting tengok harga dulu. Gila rasa berat juga  semua 4 helai dalam RM4++ lebih tu. Huh, lega sikit bila Najib umum ada bonus. Tapi walaupun begitu entah berbaloi ke keluarkan duit lebih RM400 untuk baju yang hanya dipakai sekali sekala? untuk anak memang sekali dua jer pakai dah tak muat.. :'( Encik suami dah bagi persetujuan, tapi muka tu ada ketat sikit.. Tapi lawakan .. Gambar kat atas tu ambil dari salah seorang penjual online. Banyak pilihan warna..


Keputusan samaada beli ataupun tidak masih gantung lagi. Walaupun dah dapat dipastikan total semua baju, warna dan saiz tengah available. Terdesak sangatlah nak cari ni. kalau dapat yang lagi murah lagi bagus.. Huhu.. pada mulanya bagi baju anak-anak dalam RM150 jer untuk 2 pasang. Sekali nak buat tempahan, malangnya tempahan dah tutup. Dan masa tu takde seller back-up pula.. alin dah pening kepala.. huhu, asyik tengok warna..




@ Ada rezeki, beli lah kan.. Kalau takde, macam biasa pakailah tahun-tahun lalu punya (tapi adik dan kakak, confirm dah tak muat ni.. macam mana????)






.

1 comment:

Unknown said...

kat Jalan Tar banyak yang murah2 tau