Lulu pages

Terkini dari alin

Tuesday, June 5, 2012

5 jun dan usia meningkat lagi


Alhamdulillah, asal tiba jer hari ni, 5 june, bermakna usia alin meningkat lagi setahun. Walaupun dah cecah ke angka 3, tapi ramai masih kata yang saya ni masih muda. awet muda..ekeke, dengan itu bolehlah kan mengaku usia 20an...kan kan...


Takde rahsia istimewa pun, bila orang nampak kita ni asyik muda belia. Rasanya mungkin sebab alin tak suka fikir sangat mengenai masalah. mengenai duit. kalau habis, habislah..dalam hati selalu percaya, rezeki akan sentiasa ada buat kita. Berbeza dengan encik suami, rasanya, perangai perempuan dah terpalit padanya. Selalu 'cemburu' tengok orang lain. Eh orang tu naik pangkat. Orang tu ada kereta mewah. Orang tu dapat sambung belajar. Orang tu ada handphone canggih.. ;)


Ucapan pertama yang alin terima adalah dari encik suami tepat 12 malam tadi. Dan tidak ketinggalan si adik yang belum tidur.. Tersengih jer dia tengok alin kan, entah faham ke tak. yang pasti kalau ada kek dan lilin, mesti dia faham..hoho. Tahun ni sambut birthday, takde kek. kek suami, birthday dia seminggu lepas masih ada kat peti sejuk. muak dah makan.. Owh please, saya nak kepsi, tapi saya tengah diet sebab nak bercuti tak lama lagi....huhu..




@ selamat hari lahir buat saya!!!





.

5 comments:

AyueJean said...

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran yg ke 3x cik Alin.....

Semoga dimurahkan rezeki dan dpanjangkan usia....

gary said...

hepi befday alin!! :)

MamaEma said...

Selamat hari lahir untuk alin

Terima kasih dtg ke blog mamaema..salam kenalan

Dhya Surya said...

Salam kenal Alin...=)

HAPPY BELATED BESDAY...=)

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

happy belated birthday! ^^