Lulu pages

Terkini dari alin

Sunday, April 15, 2012

Bila perut berlagu..

 Arghh, perut lapar sebab seharian tak menjamah nasi..
Mata dah terasa mengantuk, tapi perut masih berlagu riang..
Tapi, bukannya perut tak berisi langsung.. Petang tadi dah makan mee basah.
Sedap sebab papa masak.
Adik bukan main selera lagi bila nenek cina suapkan..
Kakak jer lah yang kurang makan, sebab beberapa hari ni selera dia kurang sangat.
Agaknya sebab perutnya masih tak selesa..
Minggu lepas, teruk dia muntah dan cirit-birit.
tiba-tiba macam tu, agaknya salah makan..


Subuh-subuh update blog, kerana perut lapar...
terbayang ayam kepsi panas-panas didepan mata..
Perghh menyelerakan.. kalaulah ada... hoho..
Ish, orang dah tidur, boleh pula nak makan..
Ternak lemakss ler tew... ;)




 *Selamat berhari minggu..





.

No comments: