Lulu pages

Terkini dari alin

Thursday, April 19, 2012

McDonald's Kini di Tawau


Selepas Kota Kinabalu dan Sandakan, akhirnya McDonald's akan beroperasi di Tawau pula bermula esok, 20 april 2012.. Rasanya, sudah lama orang tawau menunggu outlets makanan segera ini beroperasi, disebabkan kedudukannya yang strategik di batu 3 Jalan Apas, dengan lambang McD nya tinggi ke atas, dari jauh pun boleh nampak okeh..


Hairan juga kenapa restoran makanan segera ini agak lambat berada di Tawau. Al maklumlah, KFC saja sudah ada 3 kat tawau ni. Ramai dah berura-ura nak makan kat sini, dan jangan risau, untuk mengelakkan kesesakkan dihari-hari pertama, McDonald's akan dibuka 24 jam, lengkap dengan drive thru. Kalau tak larat nak menghadap kesesakkan, marilah berkunjung disubuh hari..




* Buka 25hb kan bagus, sebab payday..huhu [kredit gambar dari etawau]






.

10 comments:

Gary Asip said...

yeay!!! x sabar mau balik tawau~... T^T

shafiq said...

hehe , pheww , McD baru sedar kot , hehe :D

Hanis Azla said...

wah.. esok bolehlah breakfast dgn chicken mc muffin mcd yg sedap tu.. salam kenal yer..

Cik Awin said...

akak org tawau ke?

are_lin@yu said...

wahh mcd..mcd pun dkat dgn umah ayu;-) done follow u dear..sweet 25 ;-)

MISS Z BERCELOTEH said...

lama sudah inda pigi tawau..last pigi tawau 2007 huhuhu

miss z datang sini,, jemput datang blog... http://misszberceloteh.blogspot.com/

♥ Wina ♥ said...

hai salam kenal..singgah kembali :-)

bestnye dah ade McD..lepas nie bolehlah makan McD selalu ehehehehh

ikhwaniey said...

salam kenal....dari segmen cik lulu....

Acik IeyMah said...

wah..bangunan mcD ni feeling oberc la..hihihi..

Kancil 8349 said...

Kancil belum sempat lagi pergi McD nie...ramai orang...kena tunggu beberapa hari lagi...